ZIGZAG

29 aprilie 2021
1 comentariu
Timp citire: 3 minute
De aici, înaintând câțiva zeci de metri vă puteți încadra pe traseul marcat cu triunghi albastru, care o cotește la dreapta și astfel veți ajunge în defileul Cheilor Turenilor
Cascada Pișoaia Vidrii, Apuseni
16 aprilie 2021
Timp citire: 3 minute
Drumul îngust trece pe lângă gardurile caselor, traversați podețe. Pe copaci veți întâlni indicatoare spre cascadă, marcaje pe copaci și stânci, iar în final după ce urcați un deal, observați cascada.
Piatra Craivii, 1083 m
13 aprilie 2021
2 comentarii
Timp citire: 5 minute
Prin forma ei deosebită care se distinge de la distanță, dar și datorită legendelor care o înconjoară, Piatra Craivii ne-a atras atenția, ne-a stârnit
Piatra Cetii 1233m
28 martie 2021
1 comentariu
Timp citire: 4 minute
Pentru că avem în plan să facem o tură cu copiii în weekendul următor pe Piatra Cetii din munții Trascău și pentru că am avut drum spre Alba Iulia...
Cetatea Liteni
24 martie 2021
Timp citire: 2 minute
După drumeția scurtă pe care am făcut-o prin Cheile Borzești, pentru că mai aveam suficient timp la dispoziție, ne-am hotărât să vizităm și Cetatea Liteni din județul Cluj...
Circuit Cheile Borzești
20 martie 2021
5 comentarii
Timp citire: 5 minute
Duminică dimineața 14 martie 2021, la ora 9 am intrat pe traseul Cheilor Borzești în compania primelor raze de soare ale zilei. Graba noastră s-a bazat de prognoza meteo nefavorabilă...
Vârful Berț și vârful Chișberț, traseu pe la minele de fier medievale de la Rimetea
12 martie 2021
Timp citire: 4 minute
Localitatea Rimetea, care a fost populată încă din perioada romană (s-au găsit monezi romane din timpul împăraților Antoninus Pius si Maximinus Thrax - sursa Wikipedia)...
Vârful Ardașcheia 1250 metri din Munții Trascăului, jud. Alba
7 martie 2021
Timp citire: 3 minute
Ziua de sâmbătă cu soare, vânt și frig ne-am petrecut-o urcând spre Vârful Ardașcheia care este situat vis-a-vis de Piatra Secuiului oferind o priveliște spectaculoasă asupra acesteia...
Circuitul versantului stâng din Cheile Vălișoarei și Vârful Data (884 m)
28 februarie 2021
Timp citire: 4 minute
Traseul tematic de pe partea stângă din Cheile Vălișoarei este unul impresionant, pe parcursul căruia aveți posibilitatea să admirați peisajele spectaculoase formate de pereții abrupți ai cheilor...
Piatra lui Lucaci din Munții Gilăului
17 februarie 2021
Timp citire: 3 minute
Acesta este un traseu accesibil și aproape de noi, în județul vecin, pe care am amânat ascensiunea, dorind să ajungem toamna când cromatica naturii este fascinantă, iar dacă...
Circuitul Crestelor Cheilor Turzii
17 februarie 2021
2 comentarii
Timp citire: 4 minute
Dificultatea traseului de creastă din Cheile Turzii este prezentată ca fiind medie, escaladarea versanților se face pieptiș...
Peștera Huda lui Papară - Troița- Vânătările Ponorului- Cascada Vânătarile Ponorului
12 februarie 2021
Timp citire: 3 minute
Drumeție pe traseul: Peștera Huda lui Papară- Troița- Vânătările Ponorului- Cascada Vânătarile Ponorului În data de 20 iunie 2020, ne-am strâns o gașcă mare (cu vârste cuprinse între 8 și […]